packad.

jag har en galet rolig vecka framför mig! hurra!

måndag: middag med en av mina kärasre vänner hanna, när var och hur jag kommer hem är ett senare problem!
tisdag: middag efter jobbet med jobbet, jag oskar och niclas satsar på teambuilding
onsdag: jag och jossan ska tälta! kommer bli två helt galna dagar med tält på tisenö, mycket bag in box och nattbad! uppdatering och bilder kommer till er andra stackare som missar detta ståhej!
torsdag: sola & bada i shmis utlovade värmebölja (+mera vin)
fredag: ensam hemma :)
lördag: girls night out, kommer bli ännu mera bag in box och helt ur kontroll!
söndag: brunch


Kommentarer
Postat av: F R i D A

Låter riktigt skoj! =) Anders och jag kommer hem sent på fredag kväll. Stannar hela veckan. Vi måste ses! Puss

2008-07-22 @ 19:46:23
URL: http://lillafridas.blogg.se/
Postat av: F R i D A

Hade gärna följt med, men jag kan inte. Svärföräldrarna kommer på lördag kväll (och stannar till tisdag) så vi ska käka och sånt.

2008-07-22 @ 20:13:19
URL: http://lillafridas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0