jotunstipendiet

anledningen till att jag spenderade gårdagen på nordbygg mässa i stockholm var vad jag trodde en helt annan en den egentliga, att jag och mamma skulle kolla på badruminredning till deras badrum som är under renovering. jag hade fel! klockan 13.00 började årsmötet för sveriges färgfackhandlare, som vi kunde passa på att gå på när vi ändå var där enligt mamma. detta var den egentliga anledningen till att jag befann mig på mässan. årsmötet gick mest till som ett årsmöte brukar, lite siffror, lite nyval till styrelsen etc. årsmötet fick ett oväntat avslut!
 
jag har blivit tilldelad jotunstipendiet med motivering:
 
för hennes förmåga att utveckla ett redan väl etablerat företag i en konkurensutsatt trakt. cecilia har en förmåga att kombinera nödvändig företagarkunskap med en kreativitet och socialt engagemang till nytta för företag och kunder.


Kommentarer
Postat av: johanna

vilken fin motivering, ta at dig!!
och vilken snygg troja ocksa, du ar superfin!
kramar

2008-04-07 @ 18:46:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0